Η ερώτηση απευθύνεται στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πάνο Σκουρλέτη και οι βουλευτές επισημαίνουν ότι υπήρξε θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στο νέο πρόγραμμα διακανονισμών σε 36 δόσεις χωρίς προκαταβολή, πρόγραμμα που έχει παραταθεί έως το τέλος Οκτωβρίου 2016. Οι βουλευτές υπογραμμίζουν, ταυτόχρονα, ότι η ΔΕΗ έχει προβεί σε διακοπή ηλεκτροδότησης λόγω οφειλών και σε νοικοκυριά ή μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα λόγω της οικονομικής κρίσης.
Στην ερώτηση γίνεται αναφορά και στην ανάγκη να καθιερωθεί μηνιαίος λογαριασμός, καθώς η αποστολή λογαριασμών ανά δίμηνο στους καταναλωτές δημιουργεί, μάλλον, δυσμενή αποτελέσματα ως προς τη σωστή και συνεπή διαχείριση των οφειλών τους, κυρίως όσον αφορά στους δικαιούχους ΚΟΤ (Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου), οι οποίοι εκ των πραγμάτων βρίσκονται στην πιο δύσκολη οικονομική κατάσταση, αλλά και σε νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Παράλληλα, σημειώνεται ότι η ΔΕΗ προχωρά στην αναστολή λειτουργίας κάποιων τοπικών καταστημάτων της, πανελλαδικά, μεταξύ των οποίων του Ξυλοκάστρου και του Κιάτου στην ΠΕ Κορινθίας, της Αμαλιάδας στην ΠΕ Ηλείας, της Σαλαμίνας στην ΠΕ Πειραιώς και της Ιεράπετρας στην ΠΕ Λασιθίου και αυτή η απόφαση έχει, ήδη, εγείρει αντιδράσεις από τους πολίτες και τις δημοτικές Αρχές των ως άνω περιοχών.
Οι βουλευτές ζητούν από τον κ. Σκουρλέτη να ενημερώσει τη Βουλή, ποιες πρωτοβουλίες θα αναλάβει το υπουργείο για την περαιτέρω βελτίωση της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΗ. Ειδικότερα, ρωτούν εάν υπάρχει πρόθεση για νέα παράταση του προγράμματος διακανονισμού των 36 δόσεων έως το τέλος του έτους και την καθιέρωση μηνιαίου λογαριασμού. Επίσης, ζητούν να ενημερωθούν σε ποιες ενέργειες θα προβεί το υπουργείο, ώστε να αποφευχθούν εφεξής φαινόμενα καταχρηστικής διακοπής της ηλεκτροδότησης προς νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και ποιες ενέργειες θα γίνουν, ώστε να διατηρηθούν οι υπηρεσίες της ΔΕΗ στις αναφερόμενες περιοχές, καθώς και να ενισχυθούν με περαιτέρω προσωπικό τα κεντρικά κατάστηματα ανά ΠΕ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποδοτικότερη παροχή υπηρεσιών από πλευράς της Επιχείρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου